مراحل فرآیند بهره مندی از تسهیلات
ثبت درخواست
متقاضیان دریافت تسهیلات خرید کالا، پس از دریافت اطلاعات در خصوص شرایط ارائه تسهیلات و در صورت تمایل؛ درخواست خود را به صورت آنلاین و یا حضوری ثبت می نمایند.
تحویل مدارک
مدارک و مستندات مورد نیاز، مطابق فرم مدارک مورد نیاز برای اعطای تسهیلات، توسط متقاضی و یا تأمین کننده به واحد لیزینگ ارائه می شود.
اعتبارسنجی
بر مبنای اظهارات متقاضی، مدارک و مستندات ارائه شده و استعلام از مراجع ذیصلاح؛ رتبه اعتباری متقاضی توسط ارکان اعتباری تعیین و درخواست وی تأیید/ رد و مراتب به اطلاع متقاضی می رسد.
تودیع وثایق و عقد قرارداد
در صورت موافقت ارکان اعتباری با پرداخت تسهیلات به متقاضی، تضامین و وثایق، پیش پرداخت و سایر مدارک مورد نیاز (حسب مورد) از متقاضی اخذ و قرارداد اعطای تسهیلات با ایشان منعقد می گردد.
پرداخت تسهیلات و تحویل کالا
در پایان وجه تسهیلات به تأمین کننده پرداخت و کالا به همراه مدارک مرتبط به مشتری تحویل می گردد.