منشور اخلاقی شرکت
لیزینگ ایران (سهامی عام) در جهت حفظ منافع ذینفعان و خود، توجه و رعایت موارد ذیل
را بر خود واجب می داند: v بر این باوریم که مشتریان سرمایه
واقعی شرکت هستند؛ لذا خدمتگزاری و مشتری مداری را از جمله اصول محوری
فعالیت شرکت می دانیم. v احترام
و پایبندی به اصول اخلاقی و رعایت عدالت، صداقت، امانتداری و مسئولیت پذیری همواره در
دستور کار ما قرار دارد. v خدمت به مشتری را از مهمترین وظایف
خود می دانیم و ضمن عزت نهادن و تکریم مشتریان و اطلاع رسانی صحیح و روشن به
ایشان، تلاش می کنیم دقیق
ترین خدمات را در حداقل زمان ممکن ارائه دهیم. v معتقدیم سرمایه های سهامداران خرد و
کلان، نزد ما به امانت است و ما با درستکاری، مسئولیت پذیری، اتخاذ راهبردها و
تصمیمات مناسب و تعهد به اصول افشاء و شفافیت، در پی ارزش آفرینی و سودآوری برای سهامداران می
باشیم. v ما سرمایه
های انسانی را عامل اساسي رشد و تعالي
سازماني و کار تیمی و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی را عامل موفقیت می دانیم. لذا بر آنیم با مدیریت مشارکتی،
یادگیری سازمانی و ایجاد فضای کار گروهی، از این سرمایه در جهت
کسب نتایج موفقیت آمیز بهره بگیریم. v به طور جدی متعهد
به رعایت قوانین، مقررات و استانداردها در انجام وظایف شغلی و تحقق اهداف سازمانی هستیم. v حفظ اسرار و اطلاعات
محرمانه مشتریان را بر خود واجب دانسته و از دسترسی غیرمجاز و
غیرقانونی به این اطلاعات جلوگیری می کنیم. v
در برخورد با تمامی ذینفعان سعی در
ایجاد و حفظ رابطه برد - برد داریم. v نوآوری، دانش محوری و بهبود مستمر روش ها و سیستم ها
مطابق با استانداردهای روز سرلوحه برنامه سازمانی
ماست. v در تصمیمات مدیریتی هیچگاه منافع شخصی مدنظر نبوده و همواره بر منافع مشروع سازمان و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات متعهد می باشیم.
v برای حفظ منافع ملی، رعایت قوانین و
مقررات مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم ضروری است و ما آن را
در سرلوحه وظایف خود قرار می دهیم. |